Szkoła prowadzi:

  • księgę uczniów
  • ewidencję wydanych świadectw ukończenia szkoły
  • rejestr wydanych duplikatów świadectw szkolnych
  • rejestr wydanych legitymacji szkolnych, pracowniczych oraz ich duplikatów
  • rejestr pracowników
  • ewidencję akt osobowych pracowników
  • rejestr akt i zaświadczeń- awans zawodowy nauczycieli
  • ewidencję czasu pracy pracowników obsługi i administracji
  • księgę inwentarzową
  • ewidencje: środków czystości, środków trwałych i pozostałych trwałych, przejazdów służbowych, opłat pocztowych
  • ewidencję dochodów za duplikaty świadectw i legitymacji
  • ewidencję środków żywnościowych
  • ewidencję ubrań bhp dla pracowników
  • księgi druków ścisłego zarachowania
  • rejestr zamówień publicznych
  • rejestr zarządzeń wewnętrznych
  • rejestry księgowe
  • rejestr korespondencji
  • archiwum szkolne

Osoba starająca się o wgląd do dokumentów lub o duplikat dokumentu powinna złożyć podanie do sekretariatu szkoły. Stosowne dokumenty osoba ta odbiera osobiście w sekretariacie szkoły.